דעת ראשי הישיבות בנושא הגיוס

    אבי יעקב 1 Comment on דעת ראשי הישיבות בנושא הגיוס
    21:45
    08.05.24
    נתי קאליש No Comments on עדות אישית: "הרב משה הלל אמר בביטחון: תעלו למירון בשמחה רבה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    יצא לאור קובץ אגרות מגדולי ישראל בנושא גיוס בני הישיבות לצה"ל. החוברת מביאה חומר רב בענין גזירת הגיוס וסכנת המסלֹולֹים צבאי, אזרחי ולֹאומי – בעבר ובהווה.

    לחצו כאן לקריאת קובץ האגרות – גיוס בני הישיבות – דעת רבותינו

    מתוך החוברת



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      מי יודע מתי התחילו הגזרות הקשות לכלל ישראל…

      לכאורה צודקת הרבנית: אין לרבנים ללכת לארה"ב, גם אני גם מיעץ לא ללכת חבל…

      למה יש לחרדים כ"כ הרבה צרות כל יום אנחנו רואים משהו אחר לחרדים בארץ?

      תשובה: משום חכמת הגאונים הגדולים של רבני העדה-הבד"ץ ירושלם שליט"א:

      הזמן הגיע לשפר מעשינו, מה שקרה לנו הוא כך…
      רגע אחד, קודם כל תתחילו "לשפר מעשיכם" רבני הבד"ץ, דבר ראשון חובה עליכם להתחיל לחזק את נשי הצנועות, המתלבשות במסירת נפש גדול עם לבוש ה-שאל על בגדיהם, כמנהג ירושלם של לבישת "שאל" מדורי דורות.

      תזכרו שרק בגלל הנשים האלו הלובשות ה"שאל" יתקרב הגאולה שלמה לכולנו, למה אתם לא מחזקים אותם? ידוע בעולם שאתם-הרבני הבד"ץ ושאר העדהניקס מבזים אותם ושונאים אותם בלב ונפש יום יום אתם רודפים אותם, ממש מעשה סדום!!!

      לא שכחנו שלפני שנתיים בשליחותכם הפגינו הבריונים והסיקריקים שלכם, בחוצות ירושלם נגדם, נגד לבוש ה"שאל" ומי דשתקו ליה רבנן, ש"מ דניחה ליה ח"ו.

      רבותי: הלא חיללתם שם שמים ברבים, ומי אז, מיד אחרי ההפגנות כשחיללתם שם שמים ברבים, בשליחותכם של הבריונים הסיקריקים, התחילו כל הצרות וגזירת הגיות וכו' נגד בני הישיבות והכוללים החרדים לדבר ד', "או לאותה בושה" ראו מה שגרמתם לעם ישראל בארצינו הקדושה.

      “אנו בטוחים בעז"ה ויודעים: שרק בזכות הצניעות הנכונה שע"י "נשי השאלים" הצדקניות, הגזירה עבידי דבטלי, ותורה מגנא ומלא, כי לא יטוש ד’ עמו ונחלתו לא יעזוב, והננו לעתיר לבורא כל עולמים שיחון אותנו במהרה בדבר ישועה ורחמים ונזכה להתגלות כבוד ד’ מתוך חסדים גמורים, ולהרמת קרן התורה-הצניעות-והיראה לביאת גואל צדק בקרוב ממ"ש במהרה בימינו, אכי”ר.
      *****************************************************
      עי' מסכת אבות פרק רביעי משנה כב. הוא היה אומר:
      הילודים למות, והמתים להחיות, והחיים לדון, לידע להודיע ולהודע שהוא אל, הוא היוצר, הוא הבורא, הוא המבין, הוא הדין, הוא עד, הוא בעל דין, והוא עתיד לדון. ברוך הוא, שאין לפניו לא עולה, ולא שכחה, ולא משוא פנים, ולא מקח שחד, שהכל שלו. ודע, שהכל לפי החשבון. ואל יבטיחך יצרך שהשאול בית מנוס לך, שעל כרחך אתה נוצר, ועל כרחך אתה נולד, ועל כרחך אתה חי, ועל כרחך אתה מת, ועל כרחך אתה עתיד לתן דין וחשבון לפני מלך מלכי המלכים הקדוש ברוך הוא.